Avatar billede Asta Praktikant
24. januar 2018 - 18:43 Der er 3 kommentarer

HJÆLP

Min enter tast virker ikke har haft tasten af og sat den på igen men lortet vil ikke virke. virker mangler en der vildt god til det har computer fis!! en der ved hvad jeg skal gøre <3
Avatar billede nopsen Ekspert
24. januar 2018 - 19:21 #1
2 ting du kan starte med.

istedet for bare at råbe HJÆLP i emnefeltet, ku du ha skrevet enter tast virker ikke.

du ku droppe bandeordene og holde en ordentlig sober tone.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. januar 2018 - 19:41 #2
Det eneste du selv kan gøre, er at pille tasten af, rengøre grundigt og samle igen. Hvis der f.eks. ligger en krumme, et sandkorn eller knurhår fra et kæledyr kan det sagtens give den slags problemer.

Hjælper det ikke, er der ikke andet at gøre end ekspedere den til rep - så er det ikke længere hjemmearbejde.
Avatar billede BoForce Praktikant
30. januar 2020 - 09:16 #3
Har haft samme problem med mit tastatur. Der var en masse kattehår fra min kat.
Jeg købte nem rengøring klistre ting hos en dylæge i Herlev
https://herlevdyreklinik.dk/