Avatar billede Anne Novice
25. januar 2018 - 15:52 Der er 1 kommentar

MS Project - team planner report

Hej,
Håber der er nogle superbrugere af MS Project her.
Jeg har brug for at bygge en grafisk rapport, som minder om team planner. Jeg kan ikke finde en standard rapport, som ser ud, som jeg gerne vil have, og jeg har ellers set mange tutorials igennem.
Kan nogen her hjælpe?

Mvh
Anne
Avatar billede falster Ekspert
26. januar 2018 - 16:48 #1
Jeg er bestemt ikke superbruger - heller ikke af MS Project. Men da du ikke har fået nogle svar endnu, tillader jeg mig et opklarende spørgsmål.

Googler man "team planner report" får man 253 hits, inkl. de, der handler om dit spm. her.

Det ser altså ud til at være et "meget lille begreb".

Du bør nok uddybe lidt mere, hvad du søger.

Held og lykke.