Avatar billede camsti Seniormester
26. januar 2018 - 08:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sende mødeinvitation uden bekræftelse

Jeg har ikke adgang til mine medarbejderes kalender, så jeg lægger ting ind i dem ved at sende en mødeinvitation.
Når den er sendt, skal modtageren bekræfte mødeinvitationen.
Kan det undgås således at jeg blot lægger tingene ind i deres kalender uden at de skal bekræfte hele tiden?
Avatar billede garrett Seniormester
26. januar 2018 - 09:02 #1
Hvis i bruger en Exchange/Outlook løsning kan du du under "Meeting -> Attendees -> Response Options" fjerne fluebenet ved "Request Responses" når du opretter/sender invitationen. Se eksempel her: https://i.imgur.com/ZpvRvhV.png
Avatar billede camsti Seniormester
26. januar 2018 - 09:13 #2
Det er naturligvis min fejl - rart nok og vide hvilket program jeg bruger .. Undskyld.

Jeg bruger Outlook 2017 :)