Avatar billede iPhoneSiden.nu Praktikant
26. januar 2018 - 19:58 Der er 3 kommentarer

Feedback på simpel hjemmeside

Hej. Jeg har lavet en simpel hjemmeside, som omhandler nyheder om Apple.

Det er med vilje at den er enkel, da jeg gerne vil fokusere på det væsentlige, nemlig nyhederne. Alligevel kunne jeg godt tænkte mig at høre jeres mening. Er den for simpel eller hvad tænker I?

Vh Silas, iPhoneSiden.nu
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2018 - 21:14 #1
Hej Silas,

Som sådan er der ikke noget i vejen med en enkel side, det er faktisk rart at den ikke er plastret til med en masse andet. Jeg vil dog sige at der mangler noget der skal få mig til at besøge lige din side i forhold til de mange andre muligheder der er med apple nyheder, jeg synes ikke din side giver mig noget nyt.

Siden handler om alt apple og ikke som domænet angiver iphones, det synes jeg måske er lidt synd, så jeg ville helt klart finde ud af at få et domæne der er mere sigende, eller koncentrere indholdet til iphone delen.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
26. januar 2018 - 22:13 #2
Rart med en simpel overskuelig side
Avatar billede iPhoneSiden.nu Praktikant
26. januar 2018 - 22:30 #3
#1
Fuldstændig enig. Desværre er Apples politik meget streng, og nogle navne er ikke de bedste at bruge, hvis man gerne vil beholde hjemmesiden. Derfor valgte jeg at bruge iPhone i stedet for Apple:-)