Avatar billede carlt Seniormester
27. januar 2018 - 12:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gmail

Når jeg åbner G-mail, har der i venstre side indtil i dag bl. a. stået:
Ny mail, Konti, G-mail, Mapper, Indbakke, Sendt, Flere...

Nu er SENDT forsvundet.

Nogen, der har et bud på, hvor jeg kan finde den igen.
NB: Jeg kan stadig se den på mobilen!

Mvh
carlt
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2018 - 12:44 #1
Send kommer frem når du først trykker på "Skriv"
Avatar billede carlt Seniormester
27. januar 2018 - 12:56 #2
Valby1
Det er ikke "send", jeg ikke kan finde, men oversigten over de mails, jeg HAR sendt!
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2018 - 13:03 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2018 - 13:07 #4
Ok Det hedder sendte e-mails :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. januar 2018 - 13:10 #5
Hos mig er den "skjult"... - kør ned i bunden af dine "mapper" i indbakken, og tryk på "Flere"... - så ligger den dér.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2018 - 14:18 #6
Carit juniormester snart Mester. Prøv dette, bruker du Google om andre nettleser har utvidelser har jeg ikke prøvd , så skriv (OLD COMPOSE) hvorfor Gmail har endret sitt opplegg med en ny type som mange hater.

Jeg + mange andre ble forbanna, jeg også, løsning, jeg fikk tilbake den gamle som dem har brukt før.

Ikke alt nytt er ok ser du, bare Win 10 er Super.  Jeg ++ bruker bare den du må legge den til fra App Store. Og så Dem 3 prikker øverst i hjørnet Google.
Flere Verktøy,    utvidelser,  aktiver den    og alt fungere som det skal.

Ny Mail å gå på send. Oppgaven er løst.
Arne.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. januar 2018 - 14:30 #7
En anden løsning for dig end at finde den under "flere", er at åbne en mail, klikke på knappen "Etiketter" (ligner et manillamærke). Nederst i menuen har du mulighed for at "Administrere etiketter", og her kan du vælge hvilke "mapper" (etiketter) der skal være skjult, og hvlike der skal være synlige..
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2018 - 14:52 #8
Ikke uenig i dette #7, å treng han ikke OLD Compose er dette også en grei løsning.
Vi har ikke alltid samme smak ser du.
Arne
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2018 - 15:02 #9
nej, der er ikke nogen sendt mappe..  jeg plejer at søge efter dem, så dukker de op
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2018 - 15:49 #10
Nei forstår det jeg bor i Thailand nå er det snart 12 år med Compose på Gmail og nå skal jeg gå inn igjen. venta lite.##### alt virker.

Der står øverst  Gmail en liten trekant med spissen ned, til høgre står der Send - den er med blå skrift, så har jeg Discard - til slutt More og en liten trekant med spis ned igjen.
Programmet hetter OLD COMPOSE nå må jeg kanskje si at slik er det her jeg bor.

Men det kan hende det er anderledes i Danmark, håper da Google er lik i begge Landa.  Hadde jeg lært og sette inn et bilde så hadde jeg gjort det.

Men Tyvær sa Svensken så flink er jeg ikke blitt enda håper jeg lære det til jeg blir 90 år der er bare 9 år igjen ser du og det er utrolig masse nyttige ting vi lære her på computerword.
Ellers har du det godt sidwave husk det er søndag i morgen. Skal å bade 25 gr i vatnet minst sammen med 2 venner mulig der blir en øl også?

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2018 - 01:40 #11
Det er så merkelig hvorfor vente til man blir 90, sett ind et bilde går jo fint det. Man må bare si man får til det en vil. Tror jeg.

Der er 2 måter med Gmail den nye og den gamle måte, den jeg syntes er best er Old Compose varianten,    https://ibb.co/b8druG

Den nye er på denne måten      https://ibb.co/hg188b

Nå ser jeg en feil her dem blir ikke blå ok kanskje det retter seg når jeg trykk OPRET

Men begge har tilfelles at Send er på plass  carit,    sådan er det her i Thailand, og Garantert også i Danmark sidwave men søke etter det er jo greit det også.

Arne.