Avatar billede mh-j Juniormester
28. januar 2018 - 18:16 Der er 3 kommentarer

Gange kolonne med andre koloner med formler i.

Jeg har en fil hvor der er formler i 2000 koloner og 2000 linjer. Filen bliver alt for stor til at arbejde med, så magler hjælp til at lave en formel der kan gøre det mere enkel.

Jeg kan sende en lille fil hvor der kan ses hvad der skal laves.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
28. januar 2018 - 18:40 #1
Kan du ikke uploade til Dropbox?
Avatar billede mh-j Juniormester
28. januar 2018 - 18:57 #2
Har ikke dropbox
Avatar billede Mads32 Ekspert
01. februar 2018 - 11:29 #3
Dropbox kan installeres som er gratis program. Er meget anvendeligt hvis man vil lade andre henter filer.