Avatar billede Jannickhess Professor
28. januar 2018 - 22:30 Der er 4 kommentarer

email via outlook.com (alt for mange nyhedsbreve)

Jeg modtager rigtig mange nyhedsbreve via mail, de fleste af dem er nogen jeg aldrig har bedt om at modtage,

er der en måde hvorpå at jeg kan slette mange på en gang så de ikke kommer igen, ikke bare uønsket post, ?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2018 - 22:47 #1
de fleste nyhedsbreve har afmeld. klik på det.
ellers kan du ikke gøre noget. det er spam
29. januar 2018 - 09:31 #2
Du kan oprette en regel der sletter dem.

Højre klik på en mail du ikke ønsker.
Vælg regel.
Så er det op til dig hvad du ønsker der skal ske med mailen.

Man skal være forsigtig med at bruge afmeld / unsubscribe.
Man bekræfter e-mailen er levende, når man klikker på afmeld.
Der er jo banditter der sælger e-mail addresser.
Avatar billede Jannickhess Professor
02. februar 2018 - 17:39 #3
Okay, jeg ledte efter en lidt hurtige måde hvorpå jeg skulle kunne slette dem, men så benytter jeg bare uønsket mail i stedet så,
03. februar 2018 - 15:36 #4
Hvis du sætter regler op, kører den reglen for dig, og sletter dem.
Og den vil også slette nye for dig.