Avatar billede Gitte Pedersen Praktikant
29. januar 2018 - 19:35 Der er 1 kommentar

GENDAN SLETTEDE WORD DOKUMENTER PÅ MAC

Hey.. Mine computer evner må efterhånden give op. Kan det virkelig passe at man skal betale snart 600kr for at købe et program, der kan hjælpe med at gendanne slettede filer på ens Mac?

Jeg har slettet en mappe med word dokumenter og derefter tømt papirkurven. Er der nogen chancer for de kan gendannes?

På forhånd MANGE tak!!
Avatar billede egonspock Seniormester
29. januar 2018 - 19:56 #1
Hvis du bruger time machine, kan man let finde dem frem, ellers er der nok kun dyre udveje. - og hver gang du bruger computeren nu risikerer du at filerne bliver slettet eller overskrevet, i øvrigt, så det skal gå stærkt... Men hvis ikke du har dem liggende, så sørg for at det ikke sker igen ved at bruge iCloud til dokumenter, eller Dropbox eller køb den harddisk til backup, som Apples indbyggede Time machine gør så nem at bruge.

Rigtige mænd tager ikke backup, de græder, som vi plejer at sige...