Avatar billede mikerojakes Seniormester
30. januar 2018 - 16:31 Der er 3 kommentarer

airBnB

Hej
Er der nogle der er skræppe i airBnB - for jeg forsøger at færdiggøre min profil men får ikke lov - efter jeg har givet en pæn og lang introduktion skulle jeg komme til "NÆSTE" nederst på sitet, men den rubrik hvor jeg skal trykke videre er inaktiv så jeg kan IKKE trykke på næste - jeg har været alt igennem - set intro og billeder og det hele er præcis som jeg har lavet det, men så vil programmet gerne have at jeg skal færdiggøre trin2 men der sker aldrig noget - har logget ud og ind igen - set at alt er som det skal være, og det er fint, men så sal jeg videre i trin2 med at færdiggøre - men hele tiden "inaktiv knap" så jeg kommer altså ikke videre - hvad er det jeg ikke ved, eller gør forkert - det skulle være så enkelt, men det er det altså ikke....

Er der en klog person som har været samme problem igennem og som har lyst til at dele den med mig- så ville jeg godtnok blive glad - og du ville blive dagens helt :-)

venligst - Jake
Avatar billede Jhja Seniormester
30. januar 2018 - 18:48 #1
Min første tanke er at det kunne være browser relateret, prøv en anden browser.
Ellers kan du måske finde mere information på deres forum. https://airhostsforum.com/
Avatar billede ConLex Praktikant
04. februar 2018 - 02:29 #2
Lån penge online og start dit eget. Det er en kæmpe industry med massere af plads. Det er bare med at komme i gang, så slipper du for det problem. Tjek evt www.monino.dk - Så er du godt igang.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2018 - 02:32 #3
problemerne skyldes din browser.
brug explorer/edge