Avatar billede gabby Seniormester
01. februar 2018 - 03:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTML hjælp til newbee =)

Hej

Jeg har / skal ha lavet sådan et "ticker" ligesom en aktie kurs side.
Jeg har oprettet en html i notebook
f.eks.

<html>

<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="bitcoin" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>
<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="ethereum" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>
<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="neo" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>
<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="eos" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>
<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="vechain" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>
<script type="text/javascript" src="https://files.coinmarketcap.com/static/widget/currency.js"></script><div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currency="power-ledger" data-base="USD" data-secondary="" data-ticker="true" data-rank="false" data-marketcap="false" data-volume="false" data-stats="USD" data-statsticker="false"></div>

</html>

Problem nr. 1
Og de kommer fint frem... men den ligger fra "side til side" i min browser ?
Hvordan justere jeg størrelsen ind så de alle kommer ved siden af hinanden
sådan 6-8 stykker ved siden af hinanden.. og så igen nedenunder.
De skal alle være ca. 8 X 2.5cm

Problem nr. 2
Jeg vil gerne have baggrunden ændret... hvordan gør jeg det ?

Problem nr. 3
Hvordan laver jeg den så den selv opdatere hver 10. min ?

Håber nogen kan hjælpe =)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
01. februar 2018 - 07:30 #1
Problem 1+2  hurtig løsning.
DIV rundt om hver
<div style="float: left; margin-right: 50px background-color: #FF0000;;">
Indhold her
</div>

Problem 3 Prøv følgende
<script type="text/javascript">
function refreshPage(){
window.location.href="index.html";
}
setTimeout(refreshPage, 600000);
</script>
Avatar billede gabby Seniormester
01. februar 2018 - 16:27 #2
Nice =) men syns ikke lige det med baggrunds farve virker :/

Hov... glemte en ting..
er det muligt kun at tage data fra den widget ?
altså ikke kassen omkring og emblemet samt de data ?
og væk med det link i bunden ?

Eller det er måske "fast" når det er sådan en widget ?