Avatar billede Jannickhess Professor
03. februar 2018 - 13:34 Der er 6 kommentarer

Usb nøgle fra Kingston med 64 gb ønskes formateret (men kun 32 gb nu)

Usb nøgle fra Kingston med 64 gb ønskes formateret
men den indeholder kun godt 32 Gb er det evt et andet filformat der skal til ?
det er med FAT32

Den var før inddelt i 2 = Billeder / videoer
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2018 - 13:41 #1
den er nok  opdel 2 partitioner
Avatar billede milter Ekspert
03. februar 2018 - 14:33 #2
Hvad skal den bruges til efter formateringen?
Avatar billede posten Ekspert
03. februar 2018 - 15:03 #3
prøv om du får samme resultat i ntfs det bruger jeg HVERGANG på mine usb-nøgler
Avatar billede Jannickhess Professor
04. februar 2018 - 15:41 #4
Ja Rasmus, den var opdelt i 2 partitioner,
Avatar billede Jannickhess Professor
04. februar 2018 - 15:59 #5
Det hjælper ikke at skifte til ntfs desværre
Avatar billede milter Ekspert
04. februar 2018 - 16:18 #6
Hvilket styresystem har du, og hvis det er Windows 10, hvilket versionsnummer?. Ifølge mine oplysninger kan kun Windows 10 fra versionsnummer 1703 se flere partitioner på et flytbart USB-drev. Prøv at læse linket herunder, få evt. Google til at oversætte det til dansk.

http://woshub.com/creating-multiple-partitions-on-a-usb-drive-in-windows-10/