08. februar 2018 - 17:31 Der er 5 kommentarer

Webcam,,,,

Indbyggede webcam fungere ikke (Macbook pro)
hej hej ;-( min webcam virker ikke mere, jeg ved ikke hvad har ske,
måske er nogen som ved noget hvad jeg kan lave,,,
Avatar billede INK Ekspert
08. februar 2018 - 17:52 #1
Hvad mener du med virker ikke? Når du starter eksempelvis Photo Booth, virker den?
Er det Skype, der ikke virker? Kom med flest mulige oplysninger, så er der nok én, der kan hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2018 - 20:18 #2
#1 installer den nyeste driver til webcam
#2 installer den nyeste software til webcam

start det op, virker det nu ? kan du tage et billede og optage en lille video ?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2018 - 23:18 #3
09. februar 2018 - 09:08 #4
de var bare at den Indbyggede webcam fungere ikke, den vil ikke starte,
starter ikke op med Photo Booth,skype eller nogen andre programme,,,,
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2018 - 09:34 #5
Fandt denne side med mulig løsning:
https://www.tenorshare.com/os-x/how-to-fix-facetime-camera-not-working-on-macbook.html

Fortæl om det virker.