Avatar billede Henrik_B Praktikant
11. februar 2018 - 15:01 Der er 2 kommentarer

XSD-feltnavne og typer i klart sprog.

Hejsa.

Jeg har en XSD-definition, der kalder en masse andre modul-beskrivende XSD'ere, som jeg har nogle problemer med. Jeg vil gerne have en klar beskrivelse af feltnavn, modul-tilhør, felt-type og -længde, så jeg kan bruge det til COBOL og/eller SQL.

Er der nogen, der kender til eller har et værktøj, der kan give mig en sådan beskrivelse ?

På forhånd tak.

Henrik
Avatar billede NCG Novice
18. februar 2018 - 21:52 #1
Kommer an på hvad du forstår med "klart sprog", for nogle af os er xsd klart sprog :)
Jeg benytter selv oxygen => www.oxygenxml.com
Visual studio kan evt. også benyttes.
Avatar billede Henrik_B Praktikant
19. februar 2018 - 09:11 #2
Jeg skal bruge en fast record-struktur, med korrekte feltlængder for både felt og parametre, så jeg kan sende det mellem to 'gammeldags' programmer. Programmeringssproget er IKKE objektorienteret, men gammeldags COBOL.