Avatar billede h.amussen Praktikant
12. februar 2018 - 13:20 Der er 4 kommentarer

kolonnebredde

Jeg har oprettet et regnskabsblad i excel hvor jeg har ændret på kolonnebredden så hele teksten og tal vises. Hvordan gemmer jeg arket så så det åbnes igen med den tilpassede kolonnebredde. Når jeg bare trygger på gem, og åbner dokumentet igen, er kolonnebredden tilbage til standartbredde og lange tal og tekster vises igen som xxxxxxxx.
Hilsen Hans
12. februar 2018 - 14:02 #1
Hvilken version af Excel bruger du?
Ligger der noget VBA kode i filen?

Som standard bevarer Excel kolonnebredder ved gem/hent.
Avatar billede h.amussen Praktikant
12. februar 2018 - 14:28 #2
Det er excel 2013 og det er en CSV fil fra banken s.om jeg kopierer over i excel
12. februar 2018 - 14:41 #3
Så bør du overveje at gemme i Excel format - det vil løse udfordringen.
csv formatet indeholder ingen formaterings informationer.
16. februar 2018 - 09:44 #4
Fandt du ud af det?