Avatar billede Job Juniormester
12. februar 2018 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
7 løsninger

Kan ikke bruge trådløst men kan godt bruge ethernet kabel

min pc siger at det har noget med mit netværkskort at gøre.
Jeg kan bruge Ethernet kabel men jeg ville hellere bruge trådløst hvis jeg har et kort i min computer som er lavet til det. Jeg har kunne bruge trådløst inden jeg sat kabel i men nu kan jeg ikke.
Avatar billede Uvanga Ekspert
12. februar 2018 - 15:02 #1
Har du fjernet kablet? Hvis du har kabel isat overtrumfer det WiFi.
Avatar billede Job Juniormester
12. februar 2018 - 15:32 #2
Når jeg fjerner kabellet siger den at der er problemer med kortet og så kan jeg ikke logge på nettet
Avatar billede Job Juniormester
12. februar 2018 - 15:36 #3
kablet*
Avatar billede Uvanga Ekspert
12. februar 2018 - 16:44 #4
Ok, så kan du prøve at opdatere netkortet:
Tryk win-tast + X
Enhedshåndtering
Netværkskort  (Klik på netværkskort-vælg faneblad driver)
Opdatere driver

Hvis det ikke hjælper kan du fjerne netværkskort, og geninstallere det.
Avatar billede Uvanga Ekspert
12. februar 2018 - 16:53 #5
...og WiFi er tændt.... yes!
Avatar billede Job Juniormester
14. februar 2018 - 15:43 #6
Hej igen  :)
Har lige prøvet det med Enhedshåndtering og den siger at den ikke kan opdateres.
når jeg går ind i egenskaber på mit netværkskort siger den.
Enheden kan ikke starte. (kode 10)

Hvis jeg fjerner kortet hvor kan jeg så finde det henne så jeg kan geninstallere?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. februar 2018 - 15:45 #7
#6
PC finder den selv efter en genstart. Så er det bare at söge efter opdateringer efter genstart.
Avatar billede Job Juniormester
14. februar 2018 - 15:50 #8
Det har jeg også prøvet men der sker ikke noget
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. februar 2018 - 15:56 #9
Efter genstart, prøv at følge #4, der er mulighed for at vælge "opdatere driver"
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. februar 2018 - 15:59 #10
og du har fjernet netkort inden genstart?
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. februar 2018 - 10:28 #11
..med fjernet mener jeg afinstalleret, det er ikke noget fysisk med en skruetrækker eller  lignende.