Avatar billede Lene Jensen Praktikant
12. februar 2018 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Skærm til bærbar krascher hvid når jeg åbner og tænder

Skærm krasher hvid når jeg åbner og tænder indtil jeg får lagt skærmen mere tilbage kommer windows ind igen , hvad kan dette problem skyldes  ?  Mvh  LJ
Avatar billede Lene Jensen Praktikant
12. februar 2018 - 15:02 #1
Vil lige tilføje  det er en MSI bærbar
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. februar 2018 - 15:22 #2
Det kunne tyde på en løs forbindelse til skærmen. Det kan være temmelig vanskeligt at åbne en bærbar, modsat en stationær computer. Hvis ikke man føler sig sikker så er rådet, at det er bedre at lade være. Er der garanti på computeren så få den repareret, hvis ikke så find en professional der kan fixe den.

https://pcservicecenter.dk/

Ovenstående link er kun et af mange. Der findes mange firmaer er reparerer computere.