Avatar billede kenneth westlin Juniormester
14. februar 2018 - 12:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

røde krydser

Hej.
Jeg har lige aktiveret Outlook 16, men når jeg modtager e-mails er ALLE mails med røde krydser, hvorfor ?? og hvordan kan man undgå dem ?? jeg har søgt på microsoft egen hjemme side og fuldt deres guide men uden held.
Håber at der er nogle der kan komme med et forslag.
Avatar billede stjans Guru
14. februar 2018 - 14:22 #1
Får du en meddelelse hvis du holder musen henover et af krydserne ?
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
14. februar 2018 - 16:38 #2
nix
Avatar billede falster Ekspert
14. februar 2018 - 18:18 #3
Er de røde kryds i stedet for billeder/grafik?

Eller optræder de andet sted?
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
14. februar 2018 - 19:59 #4
nej det er kun billeder, jeg har i mellem tiden fundet ud af at jeg havde en 32 bit installeret, nu har jeg installeret 64 bit, men det er stadigvæk det samme.
Avatar billede falster Ekspert
14. februar 2018 - 22:36 #5
Ham her har prøvet forskelligt og ender med, at flytte mappen med midlertidige internetfiler under: Funktioner - Internetindstillinger - Generelt - Browserdata - Indstillinger, i Internet Explorer.
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
15. februar 2018 - 18:28 #7
hej Falster.
Mit problem er i outlook, jeg bruger ikke IE, men google chrome.
når jeg f.eks sender e-mail med rød kryds videre til mit arbejde, så er der ingen rød krydser ??
Avatar billede falster Ekspert
15. februar 2018 - 22:29 #8
For - måske - at få løst problemet i denne tråd, må du nok have ulejligheden med at opremse præcist hvilke løsninger, du har prøvet.

Der er mange forslag på nettet. F.eks. dette:

https://support.microsoft.com/en-sg/help/2779191/inline-images-may-display-as-a-red-x-in-outlook
Avatar billede store-morten Ekspert
15. februar 2018 - 23:20 #9
Måske i:

Filer -->
Indstillinger -->
Center for sikkerhed og rettighedsadministration -->
Indstilling for center for sikkehed.............. -->
Automatisk indlæsning -->

Hvad er vinget af?
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
09. marts 2018 - 15:04 #10
Hej Alle,

mange tak for jeres forsøg og indsats, jeg har i dag fået løst dette problem fra microsoft, og det er desværre ikke det i kom med af svar.
1. åben IEX
2. gå til internetindstillinger
3.klik på fanebladet avanceret.
4.klik på knappen nulstil alle indstillinger i IEX
5. sæt flueben i slet personlige indstillinger
6. klik på nulstil

og wupti så virkede det så og der er ikke flere røde krydser i indgående
e-mails.