Avatar billede jarlja Forsker
14. februar 2018 - 17:03 Der er 2 kommentarer

Hvor er der en gruppe / forum helst på dansk om apps til Android

Hej hvis der kun er engelsk så er det det. Bare nogle der har styr på Android apps.

Mvh søren christiansen
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. februar 2018 - 20:52 #1
Jeg har selv været på jagt efter gode forums omkring apps til android og/eller iphone. Det virker ikke til de findes.
Jeg fandt et enkelt dansk forum til iphone, men der havde ikke været aktivitet de sidste par år og så holder det jo desværre ikke.

Men stackoverflow er meget populært, men der er det mere ala exp.dk, så nogle spørger og andre svarer.
Avatar billede kurtba Ekspert
14. februar 2018 - 23:12 #2
Her diskuteres alt  muligt om Android
http://www.mobildebat.dk/forum/android-forum