Avatar billede lektortl Juniormester
14. februar 2018 - 18:26 Der er 3 kommentarer

Opdatering af webside

Når jeg har lavet om på en webside, oplever jeg af og til den ærgrelse, at der er mange, som stadig ser den gamle side.
Er der en indstilling på en webside (html-format), som får browsere til at indlæse den nye side?
Avatar billede lektortl Juniormester
14. februar 2018 - 18:28 #1
Jeg laver siderne i Word eller Publisher, hvorfra jeg gemmer dem i html-format.
Avatar billede Onlinetekster Novice
14. februar 2018 - 18:47 #2
Jeg har lige haft samme problem på min side ( https://onlinetekster.dk ), indtil jeg lavede den om i WordPress. Har du overvejet at gøre det? Det kan eventuelt være noget cache.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
14. februar 2018 - 19:04 #3
Jeg har faktisk samme problem med bestemte personer.

Eksempel: Jeg har tilføjet filen - via filupload gennem filezilla - opdateret hjemmesidens forside og index - alt ser ok ud i min firefox.

Jeg bliver kontaktet af min klubs formand, der ikke kan se ændring på sin iPhone. Ved siden af ham sidder datter og kone med hver sin iPhone og iPad - og de kan se opdateringen næsten hurtigere end jeg. Vi er undrende!

jeg er win 10 pro med alle opdateringer - min formand er iPhone ( Mac )

Måske det handler om hvor ofte man/smartphonen/tapletten/browseren opdaterer sine data ?