Avatar billede trav4u2 Novice
16. februar 2018 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Firefox bogmærke fra startskærm i Android

LenovoPad A10 med Android 6.0

Jeg har via Firefox lavet et bogmærke på startskærmen, og det vil jeg gerne slette igen, men når jeg holder nede på bogmærket kommer der ikke nogen papirkurv frem  kun et kryds ovenfor bogmærket.
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg fjerner det?
Avatar billede nopsen Ekspert
16. februar 2018 - 18:25 #1
du trykker på krydset, så skulle det forsvinde
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2018 - 18:27 #2
kryds virker ikke? Ellers se i firefox selv med dens bogmærker, og slet dem der. (android 7 virker som du forventer)
Avatar billede trav4u2 Novice
16. februar 2018 - 19:47 #3
SUPER! Det virkede med krydset. Man skal bare have lidt tålmodighed ;)
Man holder én finger på ikonet, sætter en anden finger på krydset og slipper den første. Vupti væk :)

Tusinde tak for hjælpen nopsen & claes57
Avatar billede nopsen Ekspert
16. februar 2018 - 19:50 #4
velbekomme :-)