Avatar billede Tonny Nielsen Novice
16. februar 2018 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sd kort med BT modtagelse FOR Mobil Musik

ER den lykkelige ejer af en B&O transitord Radio med SD kort til musik afspilning.
Er der nogen som kender et produkt- SD kort med BT modtager så man kan afspiller musik via dette.
TN På forhåns taK
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2018 - 22:51 #1
du har misforstået det.
hvis et SD kort skal spille musik fra skyen, skulle det have en wifi forbindelse og kontrolprogram.

det lyder som noget vrøvl med bluetooth i sd kort, det ville blot betyde at man kan kopiere filer over på det via bluetooth. og det lyder som en idiotisk ide. :)
Avatar billede INK Ekspert
17. februar 2018 - 12:55 #2
Toshiba har på et tidspunkt fremstillet et sådant kort. Kan købes brugt på e-bay.
https://www.ebay.com/itm/Toshiba-Bluetooth-SD-Card-PA3172U-1BTM-For-Pocket-PC-/323073202693

Har absolut ingen erfaring med dette produkt ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2018 - 01:45 #3
for at bruge et sådant kort, skal telefonen understøtte det!

spørgeren har fuldstændigt misforstået, hvordan en telefon streamer musik.
den streamer fra luften, ned i en lille buffer-fil, enten i telefonens indbyggede hukommelse, eller på sd kortet.

jeg har ALDRIG hørt om en telefon der har brug for bluetooth sd kort!