Avatar billede ErikHg Ekspert
17. februar 2018 - 16:56 #1
Hvorfor starter du dog en ny tråd???
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
17. februar 2018 - 19:57 #2
læg prisen i dag for løsdelene sammen og divider med to hvis den er under to år gl. og pæn
Avatar billede milter Ekspert
17. februar 2018 - 20:27 #3
Jeg er enig i kommentaren i #1. Og jeg kunne godt tænke mig at spørge, hvad formålet med at sælge computeren er. Skal du have en ny computer, eller skal du bare have lidt kontanter i hånden?
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. februar 2018 - 21:28 #4
#3
Jeg spørger også mig selv om hvad ideen med indlægget egentlig er.
Nøjagtig samme tråd har tidligere været oprettet af oliv6780.