Avatar billede samanie Juniormester
18. februar 2018 - 17:28 Der er 3 kommentarer

Tastatur og mus virker ikke på mac

Hej eksperter

Mit tastatur og tracpad på min macbook pro virker pludselig ikke mere, så jeg kan ikke logge ind på min mac... Jeg har prøvet at sætte en mus til med usb-stik og det virker.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe!
Avatar billede INK Ekspert
18. februar 2018 - 19:43 #1
Har du skiftet batterier?
Avatar billede KennethLykke Mester
19. februar 2018 - 11:52 #2
Hej, du skriver at dit tastatur ikke virker. Er det macbook'ens tastatur eller et eksternt tastatur, der ikke længere virker? Hvis det er et eksternt, så prøv, som #1 skriver, at skifte batterier. Alternativt kan du i systemindstillinger prøve at fjerne både trackpad og tastatur og så tilføje dem på ny.
Avatar billede samanie Juniormester
19. februar 2018 - 13:05 #3
Nej det har jeg ikke. Og det er ikke et elsternt tastatatur, men tak for svaret!