Avatar billede sneakyturtle Praktikant
19. februar 2018 - 10:08 Der er 1 kommentar

farveforskel på 2 identiske skærme ASUS PG278QR

jeg har lige køb 2 ASUS PG278QR, den ene har en rød farve på en ellers hvid overflade hvor den anden er meget koldere hvid og mere blå-grøn. det er under samme indstillinger. jeg har også prøvet at ændre alle RGB settings og kigget på andre muligheder i skærmens menu samt byttet om på kablerne, men der bliver ved med at være en ret irriterende forskel.

De er helt nye så der er stadig 3års garenti på. er det bare at komtakte forretningen og få den ene byttet eller er der andre muligheder?
Avatar billede finb Ekspert
19. februar 2018 - 10:09 #1
Tænd skærmene hos sælger,
så sælger kan SE forskellen
og måske lappe fejlen.