Avatar billede Mikael Ekspert
19. februar 2018 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Advarsel "hastighedstest"

Hvad betyder denne "advarsel" ???

Bruger Chrome browser. Den er opdateret til nyeste.
Tænker at "advarslen" henviser til noget Flash Player ??
Jeg HAR installeret nyeste Flash player, men det giver intet.
Mener at have forstået, at Flash Player er indbygget i Chrome ?

Så hvorfor denne " advarsel" som tæller ned dag for dag ???
Avatar billede Mikael Ekspert
19. februar 2018 - 11:46 #1
Hov.. Glemte billedet ;)
https://i.imgur.com/VMN64hY.png
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2018 - 11:51 #2
det er ikke en del af hjemmesiden. det er en spam malware! klik ikke på den.
rens din computer med ccleaner!
https://www.ccleaner.com
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
19. februar 2018 - 12:10 #3
Samme "advarsel" har været på Energistyrelsens bredbåndsmåler tjekditnet.dk
Efter nedtællingen er det bare en anden bredbåndsmåler, de benytter.
Avatar billede Mikael Ekspert
19. februar 2018 - 12:23 #4
#2 Det er næppe spam malware ??? Meddelelsen er ikke "klikbar". Så det giver ingen mening.. Men tak for buddet ;)

3# Tak.. Afventer bare "nedtællingen" til nul dage ;)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
19. februar 2018 - 14:13 #5
Der var også nedtælling i 2017 da tjekditnet.dk var under Erhvervsstyrelsen.
Efter nedtælling var siden ikke tilgængelig et par dage, hvorefter den genopstod med Energistyrelsens logo.
Avatar billede jk45 Forsker
19. februar 2018 - 14:14 #6
Det er siden du tester på der får en besked om at deres version af test app´en er ved at udløbe