Avatar billede imma Forsker
20. februar 2018 - 14:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

billeder til slideshow video - til kaoot intro

hejsa, jeg skal lave en kahoot quiz, men vil gerne have en introvideo som man kan lægge på nettet hvor det er en række billeder i en form for slideshow.. nogen der kan hjælpe en totalt noob...
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2018 - 16:19 #1
som sådanne kan du lave et slideshow i googles picasa, og vise det på nettet https://sites.google.com/site/tiesitestutorial/resources/video-tutorials/embed-a-picasa-slide-show
jeg har dog ikke selv prøvet det.
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2018 - 16:45 #2
I Google Fotos kan du lave et album med dine billeder. Send link til dem du vil udfordre, og de kan så se album også som diasshow.
Avatar billede kurtba Ekspert
21. februar 2018 - 00:24 #3
Picasa  er lukket ned og kan ikke hentes mere. Så for at bruge det, skal man have det i forvejen. Der er hjemmesider, hvor man angiveligt kan downloade Picasa stadigvæk, men der er stor chance for, at man så samtidig får noget snavs med, når det ikke er den officielle version.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2018 - 00:34 #4
PowerPoint + Fil deling
Avatar billede imma Forsker
21. februar 2018 - 13:22 #5
Jeg tror ikke jeg har forklaret mig godt nok.

Det skal enten være en tid eller jpg fil - kan man det.  Skal bruges til at lægge på til hvert quiz spørgsmål
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2018 - 13:50 #6
Avatar billede imma Forsker
21. februar 2018 - 14:10 #7
Jeg har styr på at lave en kahoot men vil gerne lægge billeder på som feks ikke er statisk men er slideshow