Avatar billede Viggo Bj Praktikant
21. februar 2018 - 16:59 Der er 3 kommentarer

Chrome OS

Hej
Min Lenovo Chromebook N20p har fået beskadiget OS styresystemet.
Jeg har lavet en gendannelses usb som beskrevet i gendannelsesprocedure, og jeg kan godt få Chromebook til at indlæse, men det fortsætter den tilsyneladende med i timevis uden positivt resultat.
Nogen der kan fortælle mig, hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2018 - 17:13 #1
det kan jo være at din harddisk ikke har det så godt
Avatar billede Soniya Singh Novice
31. oktober 2018 - 07:11 #2
Know about <a href="http://nanahack.co/">appnana hacker</a> which are available on this webpage.
Avatar billede Soniya Singh Novice
31. oktober 2018 - 07:12 #3
Get appnana hacker from here.