Avatar billede Svendsen Praktikant
21. februar 2018 - 17:50 Der er 3 kommentarer

omstilling til betalingsnummer

Hej
Jeg er dødtræt af at telefonnumre 78 94... osv ..specielt 78 numre lige nu,
ustandselig ringer til mig, de lægger på hvis jeg tager telefonen, tænker at jeg må kunne gøre som dem....få en omstilling af mit nummer til et betalingsnummer, så når de ringer til mig , omstilles de og må betale 100 kr ;O)) kan dette lade sig gøre ?? på forhånd tak..
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2018 - 19:01 #1
nix - skulle hele din familie betale for at ringe til dig?
få dit tlf-selskab til at blokere for alle numre over 50
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. februar 2018 - 05:13 #2
"få dit tlf-selskab til at blokere for alle numre over 50"
Det lyder drastisk, der findes "alm." numre der starter over 50. Min egen er f.eks. 52xxxxxx. Men iøvrigt, kontakt dit teleselskab de bør have en liste over de mest problematiske numre.
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. februar 2018 - 07:13 #3
https://www.computerworld.dk/art/224948/saa-let-kan-du-blokere-fupopkald-og-telefonsaelgere
En vejledning til hvordan man selv kan indstille sin mobil.