Avatar billede Younes El Novice
21. februar 2018 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IP-Adresse

Hej jeg har hørt at det er ulovligt at finde andres IP-adresse, men er der en lov der siger det eller hvordan?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. februar 2018 - 19:18 #1
Det er bestemt ikke ulovligt. Kan du gøre det, så gør du bare det, hvis det er det, du har lyst til at bruge tiden på.
Avatar billede Younes El Novice
21. februar 2018 - 19:22 #2
#1 tak for svaret... det er ikke fordi jeg har tænkt mig at gøre det. Det er mere på baggrund af at jeg har haft en diskussion omkring det.. men tak for svaret :-D