Jeg har fået en ny arbejdscomputer, en bærbar pc HP Elitebook. Når jeg tilslutter den min dockingstation på mit arbejde, så "ændr" tydeligheden af skriften sig.
Jeg arbejder meget i Outlook og her er skriften/teksten meget utydelig i forhold til mine kollegaers. Det samme gør sig gældende i Excel, Onenote osv.
Det lader ikke til at være hele computeren som har disse problemer, men kun i visse programmer. Kan I hjælpe?
Typisk, så er den sat til for lav skærmopløsning og trækker billedet til fuld skærm. Skærmopløsning skal stå til det, som skærm fysisk er bygget til - hvis man vil ændre størrelser, så zoom. Pil aldrig ved den fysiske opløsning.
Er det kun ved Office produkterne og ikke ved f.eks. et browser vindue med samme størrelse bogstaver?
Jeg har nemlig set noget lignende ved visse fonte valgt i Office/Outlook. Stod fint på den indbyggede skærm, men lidt uklart på en ekstern skærm. Hvis det er tilfældet, så prøv under Office options at vælge anden display font og/eller størrelse.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.