Avatar billede olekaare Juniormester
25. februar 2018 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flip eller bladre program

Jeg har forgæves søgt efter et 100% gratis online Flip program, som kan konvertere en række PDF sider til en flipbook. Det myldrer med programer på nettet, men når man kommer dybere ind i, så viser det sig, at det alligevel ikke er gratis/free. Findes der et enkelt og gratis online program på nettet, som I har gode praktiske erfaringer med?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2018 - 13:41 #1
jeg køber programmerne. fordi jeg jo bruger dem igen og igen.
det er bedre at have en løsning, end at surmule over at der ikke er noget gratis.
programmer koster typisk $10-20-50

jeg forstår sådanset ikke dit spørgsmål... du kan jo sætte flere pdf sammen med et pdf creator program, det med at flippe som du kalder det, er op til viseren!

jeg regner med at open office / libre office kan sammensætte flere pdf, i WRITE (svarer til WORD)
Avatar billede mort1 Ekspert
25. februar 2018 - 14:01 #2
Du kan sammensætte flere pdf sider i GRATIS-programmer, Iscreme PDF Split and Merge, men her kan du "kun" rulle" igennem de sammensatte filer, men måske mener du bladre når du skriver bladre, og her kan jeg desværre ikke umiddelbart hjælpe.
Avatar billede olekaare Juniormester
26. februar 2018 - 09:37 #3
Tak for jeres respons, har fundet en løsning med et lille program på nettet
Avatar billede mort1 Ekspert
26. februar 2018 - 10:26 #4
Selv Tak, men det havde været rigtig god, hvis du havde indviet os I, hvad det var du havde fundet!#
Avatar billede olekaare Juniormester
26. februar 2018 - 10:52 #5
Undskyld, det er det her program: http://www.flipbook-creator.com/