Avatar billede olekaare Juniormester
26. februar 2018 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Har sikkert været besvaret tidligere

....... men hvad sker der med min nuværende Explorer 11, såfremt jeg vælger at skifte til Chrome. Kan jeg efterfølgende skiftevis anvende én af de to browsere?
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 09:56 #1
Du kan frit vælge mellem de to browsere. Den ene bliver nok gjort til standard og vil så åbne, når du klikker på et link. Du kan frit vælge om den ene eller anden skal være standard.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2018 - 10:13 #2
Jeg har altid selv brugt IE. Nu har jeg naturligvis den seneste IE 11 på mine maskiner med Windows 7. Der har været, og er stadig problemer med afspilning fra YouSee Musik, i form af, at der i visse tilfælde kun kan afspilles det to første melodier. Jeg har derfor adskillige gang kontaktet YouSee og er af dem blevet anbefalet at bruge Chrome i stedet. Det gør jeg så nu, men IE 11 bruger jeg som standard browser, og det kører fint.
Avatar billede olekaare Juniormester
26. februar 2018 - 10:19 #3
Tak for jeres hurtige svar, jeg installerer Chrome nu :-)
Avatar billede Mikael Ekspert
26. februar 2018 - 11:40 #4
Jeg har også begge browsere på min win 7.

Chrome bruger jeg mest, så den er sat til standard browser.

Der KAN dog opstå problemer med, at Chrome ikke kan åbne specifikke link.
(Specielt visse hjemmesider, og/eller visse Microsoft link)

Det løses i reglen ved at åbne Explore browseren, og direkte indsætte det "problematiske" link direkte i Explore browseren.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2018 - 11:59 #5
Jeg har hhv. IE 11 ikonet og Chrome ikonet på både proceslinjen og på skrivebordet, og kan derfra vælge hvilken browser jeg vil bruge.
På min stationære computer har jeg et Microsoft Natural Ergonomic 4000 tastatur tilsluttet, og øverst til vestre er en knap, man kan trykke på, hvorved IE 11 kommer op på skærmen. Om tastaturet kan stilles om til at åbne Chrome ved jeg dog ikke.