26. februar 2018 - 18:32 Der er 5 kommentarer

Mit internet dukker ik op over listen af wifi's på nogen devices

Hej!
Har modtaget en ny router og sat den op som jeg er blivet bedt om, den virkede den første dag, men da jeg slukkede den, da jeg gik i seng og tændte igen næste morgen. Så kunne jeg ikke finde internettes navn på min Laptop, Ipad og Telefon. Modelen er SagemCom F@st 3890 WU.

Liste over ting jeg har prøvet:
-Rebootet den
-tændt og slukket
- været inde på min ip på computeren, men der er ikke nogen wireless mode så jeg kan se om SSID er slået til/fra.

Ps. Ethernet cable virker og der bruger jeg lige nu.
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:22 #1
Når du er på en kablet forbindelse kan du logge in på 192.168.0.1 med det password, der står på undersiden af routeren. Kik under wifi og find SSID mv. Alle indstillinger kan foretages her.
26. februar 2018 - 19:36 #2
Under ip'en er der ikke nogen wifi indstilling, men kun Statur, der burde være en hotbar med det, men det er der ikke;/
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:44 #3
På bagsiden af routeren er der en renset knap. Prøv at aktivere denne og start helt forfra.
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:44 #4
Der skal stå reset knap
27. februar 2018 - 14:43 #5
Det virker desværre ikke, men har snakket med telenor. De siger tdc udbyderne har lavet en dårlig opdatering der får internnet til at hoppe på den model af routere.