Avatar billede frem-ad Professor
26. februar 2018 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lenovo hvor lang tid tager det og lader op

Hej
Jeg har en Lenovo TB-X304F Tablet (fik den til jul og har ikke brugt den ret meget). Den tager MEGET lang tid og lade op. Den var på 9% tilbage i går aftes ved 22.30 og nu har den stået til strøm siden og den er kun nået til 41% og der står ¨Er fuldt ladet op om Et døgn og 5 timer¨ Hvad sker der? Og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:25 #1
Lyder helt forkert hvis du ellers bruger den originale lader. Hvordan tilslutter du? Er det en separat usb lader eller er det via usb på en PC?
Avatar billede frem-ad Professor
26. februar 2018 - 19:44 #2
Det er laderen der var med
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:48 #3
Virker den ellers som den skal?
Så kan du evt. nulstille til fabriksindstillinger og starte forfra. Tag evt. backup af dine ting ved tilslutning til en pc.
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:49 #4
Alternativt må det være en garantisag. Kontakt forretningen.
Avatar billede frem-ad Professor
26. februar 2018 - 20:49 #5
Den fungere som den skal, og den holder også batteriet lang tid i forhold som den gamle
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 01:16 #6
jeg tror ikke at det batteri fungerer som det skal..
08. juli 2018 - 01:00 #7
jeg har købt en mage til den er lige så land tid om at lade op det har ikke hjulpet at nuldtille den og jeg bruger den oplader fulgte med den holder strøm i 15 timer men man skal have tålmodighed den er flere dage om at lade op