Avatar billede smukkemn Forsker
26. februar 2018 - 20:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til model

Hej
Jeg har 6 med arbejdere der skal løse opgaver i løbet af året!
Der skal laves en oversigt på ugeniveau så vi kan se hvad de laver hver uge!
Måske kan vi inddrage lidt betinget formatering så vi kan se om opgaven er planlagt, aktiv eller afsluttet!
Jeg har lavet en kladde som jeg kan maile hvis nogen vil komme med tips til en løsning.
Måske har nogen kendskab til en løsning der ligner !
Tak!
Avatar billede finb Ekspert
27. februar 2018 - 09:06 #1
Simple forslag:
Datoer i kolonne A.
Hver ansat har egen kolonne, i cellerne kan projektet nævnes,
ligesom cellerne manuelt kan farves efter fremdriften.
ELLER:
Projekter i kolonne A.
Hver ansat har egen kolonne, i cellerne kan datoer nævnes.
Avatar billede ebea Ekspert
01. marts 2018 - 10:20 #2
Jeg har sendt et forslag til dig!