Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
27. februar 2018 - 09:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min mus virker ikke

Jeg var så dum, at jeg aftørrede vores bærbare Lenovo computer med en hårdt opvredet klud, hvorefter touchpad'en ikke længere virker. Jeg får ikke meget ud af at bruge piletasterne, og jeg HAR både genstartet og taget stikket ud af væggen. (Selvom det er en bærbar, står den næsten altid tilsluttet strøm). Kan jeg være kommet til at "afmelde" musen, så den ikke virker? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede hjolsen Ekspert
27. februar 2018 - 09:37 #1
Du har ikke bare fået den de aktiveret  ved at trykke på F6  ( eller Fn + F6 )  ?
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 11:52 #2
prøv at Google din bærbarmodel og se, hvordan touchpad kan slås fra/til - jeg ved der er nogen forskellige shortcuts - fn+f6, fn+f9, trippel-klik på touchpad osv. - der er mange genevejstast til mange lenovo-modeller
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
27. februar 2018 - 11:55 #3
DU er simpelthen en STJERNE hjolsen. 😄Det var bare dét, der skulle til - at trykke på F6. Tusind tak 😊😊😊
Avatar billede hjolsen Ekspert
27. februar 2018 - 12:19 #4
Velbekomme !
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2018 - 12:32 #5
Jeg forstår ikke længere systemet her på Eksperten? Flere og flere honorerer sig selv for løsningen i stedet for den der løste opgaven :-(
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 14:26 #6
@Anita Den grønne stribe betyder, at løsninger er der. Så hvis du lige flytter den op til #1, så andre kan se det er der, så er det fint :-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
27. februar 2018 - 15:01 #7
#5 Helt enig i din betragtning.
Nu er spørger "kun" godt 5 måneder aktiv på Eksperten, så måske kan det skyldes misforståelsen.
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
27. februar 2018 - 22:08 #8
Jeg undskylder mange gange for min manglende viden om, hvor det er, man skal sætte grønne streger. :-))
Men jeg lærer det vel nok engang.
Også tak til Thomas S. for dit forsøg på en løsning. :-)
Det er så dejligt, at man bare kan skrive herinde - og så er der altid nogen, der er klogere end en selv og parate til at hjælpe :-))
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 22:16 #9
Godt gået Anita 😊