Avatar billede protona Novice
27. februar 2018 - 18:27 Der er 12 kommentarer

VPN app til android

Godaften :)

Jeg er på udkig efter en god VPN app til Android, men jeg er lidt i tvivl om, hvilken jeg skal vælge.

Jeg skal primært bruge den som en ekstra sikkerhedsforanstaltning, og så måske streame det amerikanske Netflix fra tid til anden.

Kan I anbefale nogle - gerne gratis?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2018 - 18:43 #1
1 ikke gratis længere
2 pga krav til Australien, så kører bla Netflix hårdere på vpn end før. De kunne slet ikke få Netflix med mindre de samtidig stoppede vpn. Så med mindre, du også har et kreditkort fra USA, så går betaling næppe igemmen
3 hvis ipad, så prøv opera vpn app
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2018 - 18:45 #2
Opera vpn findes til Android også
Avatar billede puren Ekspert
27. februar 2018 - 19:18 #3
Det er jo svært at svare på når vi ikke ved hvad det er for en type vpn, openvpn pptp eller?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2018 - 20:01 #4
Vedr betaling. Netflix kender din konto, og hvis du betaler med kreditkort, der starter på 4571, så er du dansk, uanset hvad din vpn siger. Og så dømmes du ude, lige som konti fra Australien bliver det.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. februar 2018 - 20:30 #5
Måske et dumt spørgsmål. Men kan du ikke bruge den "indbyggede" VPN i din Android ?
Hvis jeg går i Settings og søger på VPN, så kan jeg opsætte en VPN forbindelse den vej.
Eller er jeg helt væk ?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2018 - 20:51 #6
#5 hvis jeg gør det, så viser den den opera vpn, som jeg har installeret. Så det er bare et valgsted til de vpn'er, man har indlæst.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. februar 2018 - 01:31 #7
Snakker vi om Netflix så betaler du for den og du får da sikkert en App til den også.

Jeg bruker Safervpn på Computere jeg, har VPN uansett hvor jeg er så funker dette .den har aldri sviktet for min del.
Her til EKS  i Thailand må jeg slå av VPN for Netflix, landet har bestemt at vi kan bli milijøskad om vi ser på Netflix.
For et år siden ble dette omgjort så nå er alle miljøskad her i Thailand, og her treng du ikke VPN om du vil ha Netflix, om du må ha App ok det finner du nok ut, jeg har ialfall Netflix på dem gjenstander jeg har

Arne
Avatar billede Peter.s Praktikant
28. februar 2018 - 14:29 #8
Hvis du skal bruge en VPN til netflix, er en gratis tjeneste desværre ikke tilstrækkelig. De er nemlig slet ikke hurtige nok til streaming, og derudover har netflix stort set blokeret dem allesammen.

Jeg ville nok vælge NordVPN - det er en glimrende all-round tjeneste, som også kan bruges til at streame netlfix:

NordVPN bliver også gang på gang kåret som en af de allerbedste VPN-tjenester:

https://da.vpnmentor.com/reviews/nordvpn/
https://www.bestvpn.com/nordvpn-review/
http://vpnzonen.dk/nordvpn/

Du behøver forresten ikke at ændre dit kreditkort til et amerikansk et - du kan sagtens besøge den amerikanske udgave, selvom du har registreret et dansk kort.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. februar 2018 - 15:41 #9
Ok ikke sikkert du forstår det jeg skriv godtar det, Du treng ikke ha VPN for og sjå Netflix, har Amerikansk også, men naturlig så må du nok betale for en Vare som Netflix, har aldri hørt at Netflix er Gratis?

Om du laster ned Piratversjon så versegod ikke meg det Sorry.

Nord VPN det er ditt valg, til mitt hjemland fungerte det bare ikke Norge i hele tatt, Og om det  er ok fra Danmark kan da godt hende protestere ikke på dette, Express fungerte heller ikke fra her jeg bor. Dem la seg flat men Support var helt ok faktisk flinke men sa bare Tyvær Thailand er nok er Problem for oss?
Samme sa NordVPN

Hva du trenger gir jeg da blaffen i , jeg krever 100% Stabitet, Topp Kvalitet, noe som levere en perfekt vare når jeg trenger det, har du andre Verdier er det opp til deg selv.

Der er minst 20 som levere perfekt VPN, iblandt er der masse skrap også, minst 75% er ubrukelig, jeg har SaferVPN har kjøp den for 3 år og pr i dag har den ikke svikta en eneste gang.

Nå har jeg Fiber om det gjør noe vet jeg ikke, fra jeg starter computeren da er jeg anonym til jeg slår den av, jeg er aldri tilkoblet  med Ip- adresse til landet jeg bor i og SaferVPN mestre dette helt utmerket. Og Topp Support ærlig jeg elsker Kvalitet,

Men du kan vel ta noe annet trenger da ikke høre på meg vel. Jeg ga bare et godt råd jeg.

Betaling da bruker jeg Paypal, dem er 100% seif  jeg var så dum og Prøvde Ekprexx og NordVPN da er det ikke noe problemer med Monny Bakk, 5 dage og Monny på konto har brukt dem i 10 år og godt det. Glem kreditkort av ymse slag Visa  også for all del. Lykke til.
Arne.
Avatar billede Birch Praktikant
23. marts 2018 - 16:46 #10
hej

https://protonvpn.com/
Har jeg ikke haft problemer med, hverken på Android eller på min win-pc
Den finde både i en gratis og en betalings version
og firmaet bag ligger i Schweiz som jo bekendt har en rimelig ok privatlivs politik :)
Avatar billede 450025 Ekspert
24. marts 2018 - 02:58 #11
Det er så herlig og ha VPV både på Computer og Android hvor jeg en er god kvalitet også, selv Nettflix virker også dem Amerikanske utgaven men så bruker jeg jo Safervpn da.

Arne
29. juni 2018 - 15:45 #12
I use this kind of VPN service https://topvpnchoice.com/nordvpn-reviews/ I was approached for the price and ease of use.