Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Video tekst problem

Asus med Windows 10 16GB ram.
Når jeg downloader TV med tekst via TV4ever, kan jeg godt afspille det på min stationære Windows 8.1. Men når jeg downloader den samme video på min bærbare, kommer teksten ikke med, skønt både billede og lyd virker fint.
Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2018 - 23:05 #1
Bruger du vlc til at afspille filerne med?
I vlc kan undertekster på den bærbare så måske være deaktiveret.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2018 - 23:07 #2
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2018 - 23:52 #3
Tak for dit link. Jeg prøvede først med SM player, lige som på min stationære. Derefter prøvede jeg VLC og Windows media player.
Når tekstem kører fint på W8.1, må fejlen vel ligge i W10?
Lige nu har jeg kvajet mig. Jeg prøvede at åbne tekst filen med Note pad. Jeg kunne godt læse teksten, men ikke med videoen. Problemet med det er, at nu er tekst filen knyttet til Note pad. Jeg må have et nyt W10 ved at køre et Image.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2018 - 00:30 #4
Har installeret mit Image. Det indeholdt ikke SM player. Hentede den nyeste fra nettet.
Og nu kører det som det skal med tekst og det hele. Jeg kan jo ikke være sikker, men
der har muligvis været fejl i W10 ? Det er nyttigt at vide, at der er fejl i VLC.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2018 - 00:31 #5
Tak for dit indslag 😊