01. marts 2018 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Kan ikke filme eller tage billeder

Hej alle jer der ude.

Jeg har et problem med min telefon som jeg har haft i 2 år. Problemet er lige kommet men jeg har haft telefonen i 2 år Det der er sket er at jeg hverken kan tage billeder eller videoer. Det har ikke noget med plads at gøre for jeg kan godt tage skermbilleder og optage stemme. Det der sker når jeg får ind på kameraet er at det bliver helt sort og det kommer en hvid besked frem på telefonen hvor der står ( kamera mislykkedes prøv igen senere. Jeg har prøvet senere og genstartet og taget bateriet ud og ind igen men intet virker af det jeg har prøvet. nu har jeg ikke flere ideer håber at i vil hjelpe mig
Kh Julia Alexandra Østergaard Schulz uden T 😁😉
Avatar billede INK Ekspert
01. marts 2018 - 18:12 #1
Nu ved vi jo ikke hvilken telefon og hvilket styresystem, men har du prøvet at resette til fabriksindstillinger? Husk backup inden 😀
Avatar billede finb Ekspert
07. marts 2018 - 08:57 #2
Og det sker "tilfældigvis" efter 2 år, hvor garantien udløber......