Avatar billede TheJoker Juniormester
02. marts 2018 - 13:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Active directory (til brugere) skifter sprog????

Jeg har lige installeret RSAT til min windows 10 som er sat på med engelsk sprog.
Og når jeg starter AD op uden og logge på som admin, så viser den programmet fint på engelsk.
Men så snart jeg starter det som admin, så ændre den det til dansk. Det har jeg ved gud aldrig set før.
Er det samme hvis jeg åbner AD domains and trust op.

Sproget er under windows language sat til engelsk. Men med DK tastatur layout.

Nogen der kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2018 - 13:26 #1
hvis du åbner op som administrator (og bruger en anden burgernavn/login end din egen) kan det være, at administratorens sprogindstillinger er på dansk.
Log på pcen som administrator, tjek sprogindstillinger, og prøv derefter igen
Avatar billede TheJoker Juniormester
02. marts 2018 - 15:02 #2
Dette var løsningen. Super fedt tak :D