Avatar billede Mathildegaga Novice
04. marts 2018 - 11:25 Der er 2 kommentarer

Google istedet for yahoo/bing

Hej.
Jeg sidder her med min lillesøsters computer og hun har hentet Google Chrome  og jeg har været inde og sætte den som standad browser men når jeg så trykker på ikonet og vil søge på noget så søger den inde på bing eller yahoo og det er ski**e irrerterende  og pi*se træls at se på.. - Jeg har været inde på alverdens indstillinger men den ændres ikke..
Er der nogen der kan hjælpe mig evt. m trin-for-trin så vi kan få ændret det permanent? :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. marts 2018 - 11:41 #1
Måske kan denne lille video hjælpe dig af med problemet:

https://www.youtube.com/watch?v=YQdOsDG0gpY
Avatar billede 450025 Ekspert
04. marts 2018 - 15:38 #2
Prøv dette bruker selv Google selv.. Last ned Google når dette er gjort så ser du 3 små prikker oppe i høgre hjørne, gå på innstillinger, rull ned til søkemotor og velg den du vil ha jeg bruker denne.

Google (Standard) google.co.no      passer nok ikke deg kanskje men dk i stedet for no.
Prøv da vel
Arne.