Avatar billede Morten Professor
07. marts 2018 - 08:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress og custom code

Hej Eksperter

Jeg vil høre om hvordan man undgår jeg sløve en wordpress side, selvom man selv koder lidt i et child theme. Hvor der er lidt Php og Jquery custom kodet.
Men dog kun i temaet.
Er der en finger regel jeg skal gå efter, er ikke uddannet webdesigner eller datamatiker eller noget der ligner. så det vil være dejligt, hvis i kunne komme med en god tilgang til hvordan jeg gør.

Og hvad er det der gør, som der kan sløve den og hvordan man kan vedligholde den gode hastighed på siden.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Zkyhndk Juniormester
08. marts 2018 - 11:46 #1
Hvad er det du vil lave?
Avatar billede MadsenDK Juniormester
22. marts 2018 - 15:17 #2
Hej Morten,

Det er ret umuligt at give et svar, uden at vide hvad/hvor meget du ønsker at lave?

Når det er sagt, findes der flere gode plugins som kan hjælpe dig med at forbedre hastigheden på hjemmesiden. Så det bør som minimum kunne udligne det du måtte "sløve den", medmindre der laves en masse.
W3 Total Cache er et must have til hastighedsoptimering.
Avatar billede Morten Professor
22. marts 2018 - 20:16 #3
Tak for svar :)
Det var fordi jeg allerede har lavet noget som jeg syntes havde sløvet den lidt men det var så efter jeg så at serverens svar tid var mere et 1 sek, om at svare.
Så efter den side, jeg er ved at lave, på er kommet på en bedre server virker det som det skal.
Men som du skriver ja så er det en god ide at bruge de plugins til at forbedre hastigheden med eksempelvis som cache.
Jeg fandt også et plugin til billed load så den ikke loader det hele på en gang, med lazyload, da der er mange billeder.

Med venlig hilsen
Morten