Avatar billede mort1 Ekspert
07. marts 2018 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook har ikke fuld kontrol over mails

Jeg bruger Outlook 2016 som mail program, og det fungerer udmærket når jeg sender / modtager mails på normal måde, men - hvis jeg klikker på et link med en mail adresse, så åbner Live mail, Den mail jeg skal sende bliver således sendt fra min Live mail konto der altså kommer til at stå som afsender af mailen, hvilket jeg ikke ønsker.
Hvorfor, og hvordan laver jeg det om ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
07. marts 2018 - 12:02 #1
Du skal have sat Outlook til at være standard program til mails
I kontrolpanel under programmer - standard programmer !
Avatar billede mort1 Ekspert
07. marts 2018 - 12:28 #2
Hvor svært kan det være - Tusind tak