Avatar billede seamate Praktikant
09. marts 2018 - 09:09 Der er 2 kommentarer

Kopi af format

Hej

Jeg skal kopier fra et ark i den samme file så jeg bruger ='arkets navn'!cell #

Det tager dog kun indholdet i celler men ikke formatet.

Er der nogen der ved hvordan jeg får formatet med over. I det her tilfælde er formatet en farve på text og cellen, som stammer fra "styles" menuen [Bad]
Avatar billede finb Ekspert
09. marts 2018 - 09:19 #1
Utestet:
Brug Formatpensel
eller
Indsæt Speciel.......
Avatar billede Mads32 Ekspert
09. marts 2018 - 15:29 #2
Hej seamate

Når du anvender en almindelig kopierings procedure ved hjælp af musen, hvor du højreklikker på musen og vælger kopier, så kan du i stedet for blot at indsætte med med Ctrl+V, højreklikke på musen, og vælge "Indstillinger for sæt ind". her skal du klikke på ikonet med "% og en pensel" så kopieres alle formater fra det markerede område.

Du kopierer først cellerne med almindelig indsætning, og uden at afbryde kopieringen, fortsætter du med at indsætte formater.