Avatar billede Elliot Praktikant
10. marts 2018 - 19:06 Der er 2 kommentarer

Opsætning af Blu Ray optager

Jeg har lige købt en Samsung Blu Ray optager BD H8900N.
Jeg har et Grundig tv 32 VLC 6123 T2 og er tilsluttet BoxerTv med kort og modul i tv'et.

I manualen står der, at vi skal have afgjort om mit tv er kompatibelt og jeg skal indtaste en kode for Grundig tv medens jeg trykker på tv power knappen på Blu Ray fjernbetjeningen. Hvis tv er kompatibelt med fjernbetjeningen afbrydes tv'et.

Når jeg foretager denne øvelse sker der intet.

Har så forsøgt at installerer optageren og der fremkommer startbilled hvor jeg så skal vælge sprog, men fjernbetjeningen virker slet ikke til nogen form for funktioner.
Support hos Samsung åbner først mandag klokken 8. Er der nogle der ved hvad jeg evt gør forkert?
Avatar billede mort1 Ekspert
11. marts 2018 - 08:40 #1
Så vidt jeg husker, så er det "kun" et spørgsmål om, hvorvidt fjernbetjeninger er kompatibel, d.v.s. at du kan bruge samme fjernbetjening til såvel optager som tv. At  optage og afspille skulle fungere, hvis du har lavet den rigtige tilslutning. Desværre ved jeg ikke noget om tilslutning via kortmodul, hvis det er det der er problemet.
Avatar billede Elliot Praktikant
11. marts 2018 - 10:15 #2
Jeg prøver med fjernbetjening til tv og ser hvad der sker