Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2018 - 21:50 Der er 3 kommentarer

Iphone kalender (Sletning af fødselsdage)

Når jeg inde i appen kalender på min iphone sletter
Fødselsdage som fremkommer flere gange på den samme person
Så gendannes det slettede lige med det samme

Hvordan slettes fødselsdage helt
Uden at de igen bliver gendannet få sekunder efter ?
Avatar billede moonkrj Praktikant
27. september 2018 - 11:42 #1
Jeg vil gerne slette min fødselsdagskalender fra iPhone uden at slette hver fødselsdag i kontaktpersonerne. Må jeg gøre det?

Det er virkelig irriterende at se fødselsdage, og de viser i nogle apps, selvom jeg fjernede Fødselsdagskalenderen i Kalender-appen. For eksempel i min Apple Watch. Kan jeg slet ikke slette det hele?

Tak,
RJ
Avatar billede moonkrj Praktikant
27. september 2018 - 11:44 #2
De løsninger, jeg fandt, er ikke tilstrækkelige, fordi den næste dag er kalenderen genvalgt. Jeg afvælger fødselsdagskalenderen og den næste dag - eller hvilken dag der er den næste kontakt fødselsdag - klokken 12.00 får jeg en anden meddelelse til dennes fødselsdag. Jeg går til kalenderapp og finder ud af, at "Andre" fødselsdagskalender igen er markeret som aktiv.

RJ
https://www.domyhomework4me.net/do-my-homework-for-money.html
Avatar billede Jannickhess Professor
03. oktober 2018 - 16:27 #3
Jeg afslutter, dette ?