Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
11. marts 2018 - 10:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne undermapper

Jeg har i mit mail-program Outlook oprettet flere undermapper liggende under Indbakke. Bla. havde jeg én der hed Familie, hvor jeg havde 2 undermapper.
Lige pludselig kan jeg ikke finde disse mapper længere. Jeg har kigget alle andre mapper igennem for at se, om de ved en fejl kan være kommet ned i andre mapper. Hvilket de ikke er.
Har nogen en idé til, hvor de kan være?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. marts 2018 - 10:07 #1
Hvis det er Office Outlook+ Så se i bunden af mappe træet om de skulle være flyttet til Arkivmapper!
Avatar billede posten Ekspert
11. marts 2018 - 10:22 #2
har du lavet mere end én mail adr. i din outlook ?? så kigger du måske under den forkerte mail adr.
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
11. marts 2018 - 18:58 #3
Tak for hjælpen til jer begge. :-))
Jeg mener ellers, at jeg havde tjekket ALLE undermapperne i Indbakken - men jeg skulle da lige tjekke Arkivmappen en ekstra gang (i flg. poko1), hvor den heller ikke lå. MEN så gik jeg et trin op til Slettet Post (som jeg også mente at have tjekket tidligere) og NU lå mail'sene altså dér.