Avatar billede BornThisAj Novice
11. marts 2018 - 22:18 Der er 5 kommentarer

Min bærbar hopper heletiden af internettet!

Hej folkens

Min bærbar Asus x541ua med windows 10 er begyndt at hoppe af trådløse internettet både hjemme, skole og mit mobil hotspot. Andre i min husholning har ikke dette problem så tænker det kunne havde noget med min bærbar at gøre.
Og ofte i et par sekunder til ca 1 minuts tid lukker den ned for Wifi forbindelsen helt så den ikke står inden i netværks forbindelser mere.
Vil meget gerne høre om vis noglen muligvis ved hvad det er og hvordan jeg kan få det til at holde op.
Avatar billede nopsen Ekspert
11. marts 2018 - 22:37 #1
hvorfor vender du ikke tilbage på dit tidligere spørgsmål her

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021590

der sidder nogen der bruger tid på at spørge ind til dit problem, for at kunne hjælpe dig, men det gad du ikke at reagere på, og opretter nu bare en ny tråd.

ønsker du hjælp, eller skal vi bare gøres til grin??
Avatar billede BornThisAj Novice
11. marts 2018 - 22:44 #2
Nej det var bestemt ikke min mening at gøre nogen til grin jeg skal nok gå ind og brugen min gamle tråd nu .Jeg er ikke så vant med sådanne spøger forums så jeg viste ikke når der nu var gået så lang tid at hvis jeg svarede om nogen ville kunne se det. Det må du meget undskylde dette skal ikke gentage sig.
Avatar billede nopsen Ekspert
11. marts 2018 - 22:56 #3
helt ok, rart for en gangs skyld at få en god reaktion på en henstilling, det sker desværre ikke så tit herinde, håber nogen kan hjælpe dig :-)
Avatar billede BornThisAj Novice
11. marts 2018 - 23:01 #4
Sådan er det tit på nettet men mine gamle siger altid de fleste mennesker er venlige så vis du er god mod dem vil de være det ved dig :-) Og mange tak jeg satser på at der er nogle gode og kloge mennesker der kan finde ud af det. Fortsat god aften ;-)
Avatar billede nopsen Ekspert
11. marts 2018 - 23:13 #5
dine gamle er kloge og har helt ret! :-)