Avatar billede lurup Ekspert
13. marts 2018 - 13:48 Der er 1 løsning

Google drev streaming

Jeg bruger Google drev streaming som jeg er vild glad for efter tidligere bruger af google drev.
Jeg har en pc hvor jeg har 10 bruger på hvor de logger af og på geres google konto for at have adgang til deres drev.
Kan jeg laver så der Google drev streaming også skifter sammen med deres google drev ellers ved evt genstrat??
Avatar billede lurup Ekspert
03. april 2018 - 12:41 #1
Lukket