Avatar billede nicolaj919 Novice
15. marts 2018 - 14:49 Der er 6 kommentarer

kan kun downloade spil på en af mine diske

hej har 2 diske eller hvad det nu hedder, men den ene hedder C: og den anden hedder D: jeg har en masse Gb ovre på D:, men når jeg skal downloade spil bliver den ved med at gøre det på C:, hvor jeg næsten ikke har noget GB, håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2018 - 15:20 #1
du kan skifte sti i steam.
se billede
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2018 - 15:20 #2
Avatar billede nicolaj919 Novice
15. marts 2018 - 15:25 #3
det er desværre Fortnite, som jeg vil downloade
Avatar billede puren Ekspert
15. marts 2018 - 16:28 #4
Er Fortnite anderledes end andre spil (formoder at det er spil)
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2018 - 21:21 #5
Det er anderledes på den måde, at det ikke findes på Steam, så Steam er ikke problemet. Fortnite kræver Epic Games' proprietære launcher for at downloade og installere.

Jeg aner dog ikke om det kan lade sig gøre at skifte drev i den, og i så fald hvordan, da jeg ikke selv har prøvet den.
Avatar billede milter Ekspert
15. marts 2018 - 21:33 #6
Måske er der en løsning i denne Google-søgning:

https://goo.gl/mVrZuX